Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού;
Γράφουν: Ελένη Κ. Τζαβέλα, Άρτεμις Τσίτσικα
Μια νέα προσέγγιση στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού είναι η ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων. Η προσέγγιση στοχεύει στην μείωση του εκφοβισμού και της θυματοποίησης, αλλά και στον περιορισμό άλλων προβληματικών συμπεριφορών – όπως η παραβατικότητα, η χρήση ουσιών και η σχολική αποτυχία. Τα προγράμματα κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης εστιάζουν στην ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων ζωής και στη καλλιέργεια της ψυχικής ανθεκτικότητας. Τα προγράμματα στοχεύουν στην προαγωγή πέντε βασικών γνωσιακών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών δεξιοτήτων. Συγκεκριριμένα, στόχος των προγραμμάτων κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης είναι τα παιδια:
Διαβάστε περισσότερα: Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού;
Λίγα λόγια για το βιβλίο-οδηγό: «Tι κάνεις όταν σε έχουν βάλει στο μάτι!»
Γράφουν: Άννα-Μαρία Βλάσση
Πώς μπορείς να ενημερωθείς σωστά για το αν αυτό που σου συμβαίνει ονομάζεται bullying;
Τι μπορείς να κάνεις για να βγεις από τη ζόρικη κατάσταση που σου δημιουργεί κάποιος άλλος;
Πώς μπορείς να αποκτήσεις περισσότερους φίλους και να αισθανθείς «γερός στα πόδια σου»;
Πώς να λες ΟΧΙ;
Τις απαντήσεις θα τις βρεις μέσα από το βιβλίο-οδηγό «Τι κάνεις όταν σ’ έχουν βάλει στο μάτι» (εκδόσεις Αδελφοί Βλάσση).
Στις σελίδες του –μέσα από εμπειρίες συνομηλίκων σου που έχουν «στριμωχτεί»συναισθηματικά ή και σωματικά– απαριθμούνται:
Διαβάστε περισσότερα: Λίγα λόγια για το βιβλίο-οδηγό: «Tι κάνεις όταν σε έχουν βάλει στο μάτι!»